Music Box

2013. június 6., csütörtök

3.fejezet Lehetőség

Sziasztok! Senki nem írt még kommentet :( én pedig kezdek elbizonytalanodni kéne egy kis erősítés. Valaki! Remélem van olyan akinek tetszik a blog vagy fog tetszeni ha van vagy lesz ilyen az írjon kommentet vagy chatet mert már nagyon várom és ha kapnék újult erővel és nagyobb lökettel írnám a részeket. Feliratkozókat is várok. Nah de itt a rész. Jó olvasást! Kommentet!!! Puszi! 
- Starlight

Lehetőség

Harry

Még nem tudom mennyi időt állhattunk ott összetörve, de a nővér megszakította a hosszan elhúzódó fájdalmas pillanatot.
- Kérem fáradjanak vissza.
Amikor a lány meghallotta a nő hangját, óvatosan megemelte a fejét, hogy a szemembe nézhessen. Haja kócos volt, szemeiben pedig könnyek ragyogtak.


A szívem majd megszakadt ahogy ránéztem de mégsem akartam, hogy ez a pillanat véget érjen, mert közben gyönyörű égszínkék szemeiben elvesztem. Már egy más világban jártam ahol előttem  káprázatos tenger csillog, fölöttem ég, karjaimban egy mosolygós szépség: Jade. De álmom csak pár másodpercig tarthatott, mert a nővér ismét megszólalt és azonnal tudtam ez már a kemény valóság.
- A hölgynek ki kell mosni a gyomrát.
Fájdalmasan néztem Jade-re aki lassan elkezdett befelé lépkedni, fejét lehajtotta mintha szégyellné magát.


Abban a minutumban pedig megfogadtam, hogy a bizalmába férkőzök és kiderítem mi történt vele. Minden erőmmel azon leszek, hogy segítsek rajta! Hirtelen észrevettem, hogy már csak egyedül állok a pad mellett, amelyen nem rég még a lány gubbasztott, így megiramodtam befelé.


A kórteremben leültem egy székre és vártam. Jade egy fél óra múlva érkezett meg a nővérrel együtt.
- A következő lehetőségek adottak: A hölgy bent maradhat a drogambulancián, mivel elég súlyos a kokainfüggősége, de saját felelősségre távozhat is.
Nem gondolkodtam csak kimondtam ami a nyelvem hegyén volt:
- Velem jön! - mondtam magabiztosan.
A lány nem szólt egy szót sem csak rám emelte tekintetét és eltátogott egy: úgysincs már veszteni valóm féleséget de inkább magának mintsem  nekem. A nő felé nézett és bólintott egy aprót, mire én biztatóan megszorítottam a kezét. De ő kicsúsztatta őket a kezeim közül és pakolászni kezdett.
- Sok sikert! És nagyon vigyázzon rá! Nem lesz könnyű! De ha igazán segíteni akar neki akkor minden rendben lesz!

  




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése