Music Box

2013. június 19., szerda

1. Díjam

1. Díjam

Sziasztok! Megkaptam az első díjam :) Köszönet érte



Szabályok:
1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2.) A jelölő minden kérdésére válaszolni kell!
3.)11 kérdést kell feltenni a jelölteknek !
4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni!(Nincs visszaadás/visszajelölés)

Magamról:
1. Kedvenc színem a Pink.
2. Most ballagtam.
3. Van egy kutyám, a neve Sissyke.
4. A hajam színe barna.
5. Kedvenc One Direction tagom Harry <3 
6. Kedvenc sorozataim: Internátus, A bárka, Vámpírnaplók, Csinos kis  hazugságok.
7. Kék szemem van.
8. Szingli vagyok.
9. Jobb kezes vagyok.
10. Szeretem még: Little Mix, Selena Gomez, Justin Timberlake, Green Day, Austin Mahone, David Guetta, Emblem 3, Kesha stb. :D
11. Csak egy évben voltam ötös magatartásból :$

11 Kérdés-Válasz

1. Olvasod a blogomat ha igen mi a véleményed róla? ( őszintén )
    Még csak pár fejezetet olvastam de azok jók voltak :) 
2. Szereted a horror filmeket?
    Nem igazán sokat láttam de amit igen az nem volt rossz.
3. Nyár vagy tél? :D

    Nyár!!! :D
4. Van kedvenc könyved, ha igen mi?

     Több is van: Szent Johanna Gimi, Beach Girl
5. Szoktál TV-t nézni?

    Ömm Jah XD
6. Melyik a kedvenc filmed?

    Barátság extrákkal, Három méterrel a felhők felett, LOL, Nagyfiúk,Másnaposok
7. Tudsz táncolni?
    Hát talán valamennyire igen
8. Ha van beceneved, akkor mi az?

    Niki. Nikike
9. Mennyire fogadod jól a kritikákat?

    Hát attól függ
10. Mikor szoktál általában, lefeküdni aludni? :)

      Iskolaidőben olyan fél 11, 11 de ameddig tudom elhúzom xd
11. Szoktál játszani a gépen?

      Igen.

Kérdéseim:

1. Milyen zenéket szeretsz?
2. Olvasod a blogom, ha igen akkor hogy tetszik?
3. Van háziállatod?
4. Kedvenc könyv?
5. Kedvenc film?
6. Kedvenc sorozat?
7. Ki a kedvenc One Direction tagod?
8. Van példaképed, ha igen akkor ki?
10. Mi inspirálta a blogodat?
11. Miért pont azok a szereplői a történetednek akik?

Tovább küldöm:

( most csak ennyi jut eszembe de szerintem elég is)

A rész pedig a napokban várható :) 
- Starlight






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése